PITTBULL Forum Member Apr 5, 2007 #1 Im looking for a new or used Optima yellow top battery. Thank you,Kevin
bigblockford Club Member Apr 5, 2007 #2 A friend of mine just told me today he was selling an optima not sure if its yellow or red tho...
Krazybones Club Member Apr 5, 2007 #3 Costco has Red, Blue and Yellow Tops and were cheaper than anywhere else I have seen them!
PITTBULL Forum Member Apr 6, 2007 #4 If it's a yellow top. Please let me know... Thanks to everyone for the help. bigblockford said: A friend of mine just told me today he was selling an optima not sure if its yellow or red tho... Click to expand...
If it's a yellow top. Please let me know... Thanks to everyone for the help. bigblockford said: A friend of mine just told me today he was selling an optima not sure if its yellow or red tho... Click to expand...
PITTBULL Forum Member Apr 6, 2007 #6 That would be great....Thank you!!! 82hatch said: I'll see what I have at work tommorrow. Click to expand...
That would be great....Thank you!!! 82hatch said: I'll see what I have at work tommorrow. Click to expand...