http://www.pollymotorsport.no/ Very cool videos if you click around. Just more reasons I want to run the Silver State Classic!
I could have swore he posted a TT big block combo with a LOT more plumbing a few months ago...maybe not....hmm..
Silver State Classic video..
http://www.pollymotorsport.no/index.php?mapping=44
Motor:540" Donovan aluminiumsblokk med Dart topper og spesialbygget innsug. 4.50" boring og 4.25" slag. Cailles billett veiv, Oliver staker, JE stempler. Spesialdesignet kam, Jesel 1.7 shaftvipper. Autronic SM2 motorstyring, MSD fordeler og tenning. Tørrsumpsmurning med eksternt reservoar. Procharger kompressor type stor, håndbyggede manifolder og eksos.
Drivlinje

recision Industries 5 disc lock up converter med 3500 o/min stallspeed, 4L80E automatkasse levert og preparert av RATS v/Ole Ringstad. Manuelt ventilhus. 0.75:1 på fjerde gir gir en teoretisk toppfart på 420km/t!
Forstilling:Art Morrison bærearmer montert på uniballs. Justerbare Koni coilovers. 36mm Herb Adams stabilisatorstag.
Bakstilling:9" Ford med Moser aksler. Lettet aluminium senterseksjon med Locker. 3.00:1 utveksling. Håndlaget justerbar tre-link bakstiling med uniballs. Justerbare Koni dempere.
Bremser:360mm flytende ventilerte skiver og firestemplede Baer calipere foran, 325mm flytende ventilerte skiver med firestemplede Wilwood calipere bak.
Hjul:BBS RC 9x20" og 10x20" med 245/40 Michelin Pilot Sport foran og 285/35 Pirelli Pzero bak. M/T ET Street 30/13,5 - 15 for dragracing.
Lakk:Sort
Inredning:MOMO Corse racingstoler, Autometer instrumenter, Simpson firepunktsbelter. Bur.
Vekt:2025 kg inkl fører, kartleser og full tank, vektfordeling: 50/50% ved 2 Tonn bil.